‘η επανάστασις των ιερών περικαυλίδων’

Απ’ το indymedia

Στο Βασίλειο του Θεού, οι Καθολικοί και οι Ορθόδοξοι εκπρόσωποί του προβαίνουν καμιά φορά σε δογματικές “επαναστάσεις”. Μια τέτοια είναι και η τελευταία “επανάσταση” του Πάπα, που αφορά τις περικαυλίδες (λαϊκά καπότες)

Πραγματικά, διαβάζοντας κανείς τα αστικά Μ.Μ.Ε και την προβολή που έκαναν στο θέμα, θα νόμιζε ότι έγινε κάποια επανάσταση στον Οίκο του Θεού ή, μάλλον, στο Δυτικό Παράρτημα της Επιχείρησης Εκκλησία, το οποίο παράγει και διαχειρίζεται τα ιερά εμπορεύματα μαλάκυνσης εγκεφάλου των χριστιανών της Δύσης. Μάλιστα κάποια από αυτά τα Μ.Μ.Ε, μεταξύ των οποίων και η κρατική μας ΕΡΤ, προσπάθησαν να διαβάλουν τον Πάπα, διαστρεβλώνοντας μεταφραστικά κάποια δήλωσή του για τις πόρνες και τις καπότες, ίσως για να βοηθήσουν το Ανατολικό Ορθόδοξο Παράρτημα, που είναι αρμόδιο για τους δικούς μας εγκεφάλους.

Ο Πάπας πρόκειται να κυκλοφορήσει αύριο (23.11.2010) ένα ιερό bestseller με τίτλο «Το Φως του κόσμου: ο Πάπας, η Εκκλησία και τα Σημεία των Καιρών». Σ’ αυτό, μεταξύ άλλων, τροποποιεί ελαφρώς και κάποιες σκληρές δηλώσεις που είχε κάνει πέρσι ενάντια στις… καπότες (εκκλησιαστί «περικαυλίδες»). Οι Καθολικές εφημερίδες (Messaggero, Stampa κ.ά.), για να κάνουν promotion στο βιβλίο, προδημοσίευσαν κάποια αποσπάσματα των δηλώσεών του. Σε μια απ’ αυτές ο Πάπας, τροποποιώντας την περσινή του δήλωση, λέει ότι σε κάποιες ιδιαίτερες περιπτώσεις δικαιολογείται η χρήση της περικαυλίδος, «για παράδειγμα, όταν την χρησιμοποιεί μία πόρνη (“una prostituta”)» και ότι αποδέχεται μια τέτοια χρήση «σαν βήμα προς την ηθικοποίησή της» κλπ., κλπ.

Φαίνεται ότι η τροποποίηση αυτή της δήλωσης του Πάπα προσλήφθηκε ως «επανάσταση» από κάποιες Καθολικές διεθνείς οργανώσεις και εφημερίδες, οι οποίες άρχισαν να κυκλοφορούν πλήθος δημοσιεύσεων, για να εξάρουν το γεγονός και για να αναθερμάνουν την πίστη των δυτικών ανεγκέφαλων προς τον Πάπα και μέσω αυτού προς τον Θεό, ο οποίος στη Μεγαλοψυχία του αλλάζει απόψεις και συγχωρεί ακόμα και τη χρήση της καπότας κατ’ εξαίρεσιν. Αλλά ο Πάπας δεν ανέφερε τίποτε για την ομοφυλοφιλία ή τις όποιες άλλες σεξουαλικές προτιμήσεις. Απολύτως τίποτε! Γιατί, λοιπόν, κάποια αστικά μας Μ.Μ.Ε και η κρατική ΕΡΤ παραποιούν την παραπάνω δήλωση και συκοφαντούν τον Πάπα, εμφανίζοντάς τον να δηλώνει ότι αποδέχεται τη χρήση της καπότας από… «τους εκδιδόμενους άνδρες» (ΕΡΤ, 21.11.2010) ή από… «τις αρσενικές πόρνες» (ΣΚΑΙ.gr, 21.11.2010); Μεταφραστικό λάθος; Καθαρή λασπολογία; Προσπάθεια να εξαπατηθεί το ελληνικό θεοπάλαβο πλήθος και να φανατιστεί περισσότερο κατά του Πάπα; Ή μήπως πρόκειται για έμμεση υποστήριξη των… γνωστών εθνικιστών της «Ελλάδος των Ελλήνων Χριστιανών», οι οποίοι θα θεωρήσουν τις παραπάνω παραποιήσεις ως «δοκουμέντα» και θ’ αρχίσουν να πετάνε αυγολέμονα στις Καθολικές συνάξεις, όπως κάνουν στις μουσουλμανικές; Η ερμηνεία δική σας. Εγώ απλώς θα προσθέσω την ποινή του «Θεού» εναντίον όσων έχουν ομοφυλόφιλες σεξουαλικές προτιμήσεις και συνευρέσεις, επομένως και κατά του Πάπα, στην περίπτωση φυσικά που θα έκανε τέτοιες δηλώσεις.
Στο «ΠΗΔΑΛΙΟΝ της νοητής νηός της Μίας Αγίας Καθολικής και Αποστολικής των Ορθοδόξων Εκκλησίας» (εκδ. Περίπλους, Αθήνα 2006), δηλαδή στη Συλλογή των ιερών και θείων κανόνων της Εκκλησίας μας, διαβάζουμε: «Και ος αν κοιμηθή μετά άρσενος κοίτην γυναικός, βδέλυγμα εποίησαν αμφότεροι, θανάτω θανατούσθωσαν, ένοχοί εισιν». Θανατική ποινή, σύντροφοι! Και δε θα σας μεταγράψω από το θεόπνευστο «Πηδάλιο» άλλα αποσπάσματα και ιστορικές μαρτυρίες για όσα έπαθαν με βάση αυτό τον κανόνα και τους συναφείς του οι «αρσενοκοίτες» («ποιούντες» και «υπομένοντες») στο Ελληνορθόδοξον Βυζάντιον από την Εκκλησία και το Κράτος της. Ένα μόνο παράδειγμα: «Ο Ουαλεντιανός ενώπιον πάντων κατέκαιε τους αρσενοκοίτας»! (ό.π., σελ.31). Οπότε καταλαβαίνετε γιατί δε θα μπορούσε ο Πάπας να συγχωρήσει τη χρήση της περικαυλίδος στη συνεύρεση των «αρσενοκοιτών», αφού κάτι τέτοιο θα προϋπέθετε αναγκαία ότι αποδέχεται την ίδια την ομοφυλόφιλη σχέση. Άλλο τώρα τι γίνεται στην πράξη από Καθολικούς και Ορθόδοξους «δούλους του Θεού» μετά ή άνευ περικαυλίδος.

oapatris.wordpress.com

This entry was posted in links, κείμενα και τέτχια. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *